1 an BLUEMAGIC HIP HOP & RNB PARTY @ FRAME CLUB BUCURESTI - 27 MARTIE 2009


1 AN DE BLUE MAGIC HIP HOP PARTY – 27 MARTIE 2009 – ORELE 22.00 – FRAME CLUB BUCURESTI

INTRAREA 5 RON

1 an de zile de petreceri, 1 an de zile de concerte precum NIMENI ALTU & SEK93 (IUNIE 2008), WOOD&STEEL (FRANTA, PARIS - OCTOMBRIE 2008), R.A.S.A si invitatii DOVADA33, RAPARTA, CTSTYLE alaturi de DJ MACK (1 NOIEMBRIE 2008), CONCERT TONIK OBIEKTIV si invitatii ARSSURA, K-NNABIS, DOVADA33, INSECTA, DJ EM, CAPELY, JAZZA (29 NOIEMBRIE 2008), EL NINO (CRAIOVA) si invitatii BRUGNER, CENZURAH, ARSSURA, R.A.S.A., NOSTRADAMUS, ZMILI, BEATEHAS, LU-K (6 DECEMBRIE 2008) si SUNET TOXIC (CAMPINA) si invitatii S-WEED, X-TASY, MARCO, VENDETTA, JAZZA, DAZZO, ARSSURA, am cantat si am dansat cu totii, ne-am distrat si am petrecut pana dimineata alaturi de dj ca : DJ PAUL, DJ UNDOO, DJ DIVINE si XAN YAN, am demonstrat in fiecare petrecere ca noi stim sa ne distram cel mai bine…

De aceea, va asteptam in numar cat mai mare, vineri 27 martie 2009, incepand cu orele 22.00 – in FRAME CLUB BUCURESTI – pentru a sarbatori asa cum se cuvine - 1 AN DE BLUEMAGIC HIP HOP & RNB PARTY !

Cu respect,

Organizatorii: Zabara, Floppy si Dana

Niciun comentariu: