BLUE MAGIC HIP HOP PARTY S-A MUTAT


Da, ne-am mutat. Blue Magic Hip Hop Party s-a mutat la Corner Club de cateva luni. Nu am mai scris nimic pe blog, pentru ca si deoarece, cum eu sunt o bloggarita uituca am uitat adresa blogului meu personal. hahaha. Dar de astazi promit sa ma ocup de postari noi.



Bun.


Sa povestim putin despre Corner Club. Este un club micut (care in curand va fi renovat. ALELUIA!!!), capacitatea = 150 persoane, preturi joase si distractie cat cuprinde.


In acest timp nu ne-am ocupat scrict numai de o petrecere propriu-zisa (cu muzica hip hop), ci am facut si un numar de concerte. Printre care:


Nimeni Altu' - in iunie

Wood&Steel (Franta, raggae) - in septembrie

R.A.S.A, Dovada 33, RapArta, CTStyle - Noiembrie



si in curand

29 noiembrie - Concert Tonik Obiektiv (invitatii ii scriu mai tarziu, pana aflu toate detaliile, asta ca sa nu scriu prostii)

6 decembrie - Concert El Nino (la fel, invitatii mai tarziu)

13 decembrie - Concert Sunet Toxic


Intre concerte o vom arde bineinteles in petreceri hip hop :)
V-am pupat si numai bine!
Danielle


Niciun comentariu: